Čteme s porozuměním každý den 1.třída - Genetická metoda
Popis
Rozšířená verze obsahuje pracovní listy pro žáky, instrukce pro učitele a klíč. Pracovní listy jsou shodné s těmi, které najdete v pracovním sešitě pro žáky. Pokud pracujete jen s jedním žákem či chcete pracovní listy žákům kopírovat, je pro Vás vhodná tato publikace. Pro genetickou metodu čtení.
Publikace Čteme s porozuměním každý den vám usnadní výuku čtení v první a druhé třídě. Můžete s těmito pracovními listy pracovat každý den, nebo je využívat méně často jako doplněk klasické výuky čtení. V této variantě pro genetickou metodu čtení jsou všechny texty a úkoly pro děti vytištěny velkými tiskacími písmeny.
Tato publikace přináší ucelený systém tréninku čtenářských dovedností, které napomáhají porozumění textu. Vaši žáci budou mít možnost každý den číst zajímavý krátký text a pomocí otázek se nad ním zamýšlet. Po krátké době budou žáci schopni získané dovednosti uplatnit i při četbě jiných textů.
150 pracovních listů, na 5 dní v týdnu, 30 týdnů ve školním roce
• každý týden se žáci spolu s učitelem věnují jedné ze šesti základních čtenářských dovedností
• krátké a smysluplné texty
• černobílé ilustrace, které si žáci mohou vybarvit
• 3 otázky s nabídkou odpovědí, které se zaměřují na porozumění textu a danou čtenářskou dovednost
• instrukce pro učitele • klíč se správnými odpověďmi na otázky
Dovednosti ve Čteme s porozuměním každý den
Ve Čteme s porozuměním každý den propojujeme úkoly prohlubující porozumění textu s rozvojem jazykových znalostí a dovedností, a tím pomáháme žákům stát se lepšími čtenáři. Každý týden mají žáci příležitost trénovat základní čtenářské dovednosti a také si zlepšovat své povědomí o jazyce.
Porozumění textu
Žáci se trénují v šesti základních čtenářských dovednostech, které míří na porozumění textu. Každé níže uvedené dovednosti se žáci věnují pětkrát týdně, po šesti týdnech se dovednost objevuje znovu.
Texty
Texty v Čteme s porozuměním každý den jsou nejprve velmi jednoduché, postupně se jejich obtížnost zvyšuje. To umožňuje žákům rozšiřovat si slovní zásobu i repertoár slov, která bezpečně rozpoznají a plynule přečtou. Texty se věnují tématům, která jsou pro žáky atraktivní, např. domácí mazlíčci, život zvířat, kamarádi, hry, zábava, škola. Texty jsou beletristické i naučné, objevují se i věcné texty (např. návody, postupy). Beletristické texty mají pointu a naučné texty přinášejí vždy nějakou informaci, která je pro žáky nová či zajímavá.
Specifikace
Váha | 0.515 kg | |
ROČNÍK | ZŠ 1. ROČNÍK | |
Autor | Karen Cardellaová |