Metodika čtení a psaní s porozuměním ve 2. a 3.ročníku

Kód: 38-009
Produktové číslo: 9788087433195
Nakladatelství: TVOŘIVÁ ŠKOLA
Autor: Alena Bára Doležalová
Kategorie: Český jazyk
Vaše cena:55,00 Kč
55,00 Kč bez DPH

NAPIŠTE NÁM

Slouží pro dotazy, informace, textovou objednávku, nacenění pro školy/učitele


PARTNEŘI AKCÍ 

(s námi lze získat všechny bonusové materiály)

VČETNĚ INTERAKTIVIT NA 1 ROK ZDARMA - více info zde


VÍCE O NÁHRANÍM PLNĚNÍ ŠKOLÁM - KLIKNI

+ Doprava zdarma, množstevní slevy


Jak zde nejlépe vyhledat zboží?

v poli HLEDAT zadejte ISBN (bez mezer a pomlček), EAN

či naše katalogové číslo


Všeobecné sdělení:

při nákupu nad 3.000,- Kč - POŠTOVNÉ ZDARMA (neplatí pro knihkupce)

 

Osobní odběr na 7 prodejnách v ČR - ZDARMA

 

PRO ŠKOLY: PŘI SPOLUPRÁCI - DOPRAVA NA ŠKOLU ZDARMA


Fotky: Ilustrativní fotky Finalní ceny se mohou lišit RECENZE ZÁKANÍKŮ

Popis

Formát: A5

Vazba: sešitová

Předkládané metody jsou vhodné pro každého žáka i učitele bez ohledu na to, s jakými učebnicemi učí. Metodiky se věnují jak gramatice, tak výuce čtení a psaní s porozuměním. Předkládané metody jsou prezentovány na pomůckách a materiálech Tvořivé školy a učebnicích a čítankách nakladatelství Nová škola.

Vstup dítěte do školy je významným mezníkem v jeho životě. Z hlediska vývojové psychologie končí v tomto období tzv. předškolní věk a začíná mladší školní věk. Aby dítě dobře zvládlo zahájení školní docházky, potřebuje zralost nejen fyzickou a psychickou, ale i kognitivní a pracovní.

Vývoj jedince neprobíhá nikdy přesně podle daných měřítek a tabulek. Ve stejném období dosáhne každé dítě různé úrovně dovedností. Pouze v obecných oblastech můžeme hovořit o dosahování přibližně stejných cílů. Mají-li jich děti dosahovat, potřebují, aby byl od prvopočátku všestranně podporován jejich rozvoj. Základem proto je vytvoření pole vzájemné důvěry a bezpečí mezi učitelem a žákem. Předpokladem k tomu je akceptace žáka, jeho rodičů a rodinných norem takových jaké jsou bez ambice je jakkoliv hodnotit, soudit nebo měnit. Úkolem učitele je ukázat žáků jaké normy kde platí, ne je nutit přijmout školní normy za své.

Zahájení povinné školní docházky přináší dítěti a jeho rodině řadu změn. Dítě se musí adaptovat na nové prostředí, akceptovat nové školní normy a přijmout novou roli žáka. Rodiče ve spolupráci se školou a učitelem mu to mohou vhodným přístupem usnadnit. Většina dětí se do školy těší a ze své přirozenosti touží po poznávání nových věcí. Mnoho rodičů klade velký důraz na to, aby jejich dítě bylo ve škole úspěšné. Myslí si totiž, že pokud bude mít jejich dítě dobré známky, bude moci jít studovat a bude tak mít zajištěn šťastnější život. Jedná se o pochopitelný a častý pocit, jehož kořeny jsou ukryté v těžkém živobytí předků.

Tato ambice rodičů vytváří na dítě i na učitele nepřiměřený tlak. Děti se pak přestávají učit ze své přirozené potřeby poznávat, ale pracují „pro své rodiče“, aby uspokojili jejich potřebu mít úspěšné dítě. Hlavní motivací dětí se tak velmi často stává strach z neúspěchu a touha po dobré známce, která rodičům udělá radost a dítěti dá chvilkový pocit „jsem v pořádku“.

Mnoho dětí, ale z různých příčin dosáhnout očekávaných výsledků a s tím spojených pocitů nemůže. A tak místo radosti z učení přichází frustrace z neúspěchu. Přesvědčit rodiče, že dobré známky ještě nejsou garancí šťastného života, je prakticky nemožné. Jediné, co může učitel udělat, je přijmout danou situaci, uznat pocity rodičů a akceptovat je jako ty nejlepší rodiče svého dítěte.

Specifikace

Váha 0.086 kg
ROČNÍK ZŠ 2. ROČNÍK
Autor Alena Bára Doležalová

S tímto zbožím kupují

Metodický návod k matematice pro 3. ročník ZŠ - 2.díl
Kód: 11-788

Metodický návod k matematice pro 3. ročník ZŠ - 2.díl

Vaše cena:14,00 Kč
14,00 Kč bez DPH
Metodický návod k matematice pro 3. ročník ZŠ - 3.díl / DOPRODEJ
Kód: 11-789

Metodický návod k matematice pro 3. ročník ZŠ -…

Vaše cena:14,00 Kč
14,00 Kč bez DPH
Metodický návod k matematice pro 4. ročník ZŠ - 2.díl
Kód: 11-791

Metodický návod k matematice pro 4. ročník ZŠ - 2.díl

Vaše cena:14,00 Kč
14,00 Kč bez DPH
Metodický návod k matematice pro 3. ročník ZŠ - 1.díl
Kód: 11-787

Metodický návod k matematice pro 3. ročník ZŠ - 1.díl

Vaše cena:14,00 Kč
14,00 Kč bez DPH
Metodický návod k matematice pro 5. ročník ZŠ - 3.díl
Kód: 11-795

Metodický návod k matematice pro 5. ročník ZŠ - 3.díl

Vaše cena:14,00 Kč
14,00 Kč bez DPH
Metodický návod k matematice pro 4. ročník ZŠ - 3.díl
Kód: 11-792

Metodický návod k matematice pro 4. ročník ZŠ - 3.díl

Vaše cena:14,00 Kč
14,00 Kč bez DPH
Metodický návod k matematice pro 5. ročník ZŠ - 1.díl
Kód: 11-793

Metodický návod k matematice pro 5. ročník ZŠ - 1.díl

Vaše cena:14,00 Kč
14,00 Kč bez DPH
Metodický návod k matematice pro 4. ročník ZŠ - 1.díl
Kód: 11-790

Metodický návod k matematice pro 4. ročník ZŠ - 1.díl

Vaše cena:14,00 Kč
14,00 Kč bez DPH
Metodický návod k matematice pro 5. ročník ZŠ - 2.díl
Kód: 11-794

Metodický návod k matematice pro 5. ročník ZŠ - 2.díl

Vaše cena:14,00 Kč
14,00 Kč bez DPH
Metodika čtení a psaní s porozuměním v 1.ročníku
Kód: 38-006

Metodika čtení a psaní s porozuměním v 1.ročníku

Vaše cena:50,00 Kč
50,00 Kč bez DPH

 

SLEVY

Množstevní slevy 

PRO ŠKOLY A UČITELE

            

ŠIROKÁ NABÍDKA

Máme pro Vás

okolo 180 nakladatelství

         

RYCHLE DODÁNÍ

Objednávky zpracujeme

v nejkratší možné době

       

NÁHRADNÍ PLNĚNÍ

Jsme přímým poskytovatelem

NP v plné výši ZDARMA