Logico Piccolo: Pohádky: Sněhurka a sedm trpaslíků , Popelka

Logico Piccolo: Pohádky: Sněhurka a sedm trpaslíků , Popelka
Kód: 166-1801
Produktové číslo: 9788086745350
Nakladatelství: MUTABENE
Autor: J. Halířová
Kategorie: ČESKÝ JAZYK
Vaše cena:223,00 Kč
193,91 Kč bez DPH

Finální ceny se mohou lišit.

Popis

Text pohádky Sněhurka a sedm trpaslíků Doplňování barev do obrázku podle vzoru Přiřazování: obličej a jeho obraz v zrcadle Schematický popis cesty Porovnávání obrázků Přiřazování obrázků na základě stejných detailů Pohyb ve čtvercové síti Chronologické řazení obrázků Text pohádky Popelka Doplňování obrázků – přiřazování činností Doplňování obrázků – přiřazování předmětů Hledání stejného počtu Sledování protínajících se čar Přiřazení schematu k odpovídajícímu obrázku Přiřazování směru pohybu k tanečním krokům Chronologické řazení obrázků Komu z nás babička nevyprávěla pohádky? A kdo z nás neposlouchal s otevřenými ústy příběhy o statečných princích, krásných princeznách a zlých macechách? Právě ústní vyprávění je s historií pohádky neoddělitelně spojeno už několik století. Stopy některých pohádek lze zpětně sledovat až do Číny 9. století, odkud si přes arabský svět našly cestu do Evropy. Na této cestě a dále při rozšíření v Evropě prošla ústní podání nesčetnými změnami pod vlivem času a regionálních zvláštností. S trochou nadsázky by se dalo říci: co babička, to verze. Vzhledem ke své historii mohou právě pohádky být příspěvkem v oblasti multikulturního porozumění. Přes všechny odlišné detaily a jazykové i kulturní bariéry v nich lze najít styčné body a vzájemné (všeobecně lidské) zkušenosti. Když připustíme rovnocennost různých variant jedné pohádky a vnímáme seznámení se s dalšími nám doposud neznámými variantami jako obohacení a ne jako něco, "co sem nepatří", tak zároveň vytváříme prostor k tomu, aby se děti pocházející z různých kulturních prostředí cítily akceptované a rovnocenné. Soubor je zaměřen na vzdělávací oblasti Jazyk a řeč a Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace (RVP PV 5.2.1. a 5.2.2.), respektive Jazyk a jazyková kompetence (RVP ZV 5.1.). Prostřednictvím průřezového tématu Multikulturní výchova, ke kterému pohádky vzhledem ke své historii mají přirozeně blízko, se soubor týká i vzdělávacích oblastí Dítě a ten druhý, Dítě a společnost (RVP PV 5.3. a 5.4.), respektive Člověk a jeho svět a Člověk a společnost (RVP ZV 5.4. a 5.5.). 16 různých karet, určeno pro předškolní stupeň MŠ a první ročník ZŠ

Specifikace

ROČNÍK ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Autor J. Halířová
card_giftcard
Dárkové poukazy

 

store
Široká nabídka

 

schedule
Rychlé dodání

 

attach_money
Náhradní plnění