Formativní hodnocení ve výuce

Formativní hodnocení ve výuce
Kód: 16-00013
Produktové číslo: 9788026210016
Nakladatelství: PORTÁL
Autor: Karel Starý, Veronika Laufková
Vaše cena:339,00 Kč
339,00 Kč bez DPH

NAPIŠTE NÁM

Slouží pro dotazy, informace, textovou objednávku, nacenění pro školy/učitele


PARTNEŘI AKCÍ 

(s námi lze získat všechny bonusové materiály)

VČETNĚ INTERAKTIVIT NA 1 ROK ZDARMA - více info zde


VÍCE O NÁHRANÍM PLNĚNÍ ŠKOLÁM - KLIKNI

+ Doprava zdarma, množstevní slevy


Jak zde nejlépe vyhledat zboží?

v poli HLEDAT zadejte ISBN (bez mezer a pomlček), EAN

či naše katalogové číslo


Všeobecné sdělení:

při nákupu nad 3.000,- Kč - POŠTOVNÉ ZDARMA (neplatí pro knihkupce)

 

Osobní odběr na 7 prodejnách v ČR - ZDARMA

 

PRO ŠKOLY: PŘI SPOLUPRÁCI - DOPRAVA NA ŠKOLU ZDARMA


Fotky: Ilustrativní fotky Finalní ceny se mohou lišit I RECENZE ZÁKANÍKŮ

Popis

Počet stran: 152

Formát: B5

Vazba: brožovaná

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života.

Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách.

Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe.

Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe.

Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě.

 

SLEVY

Množstevní slevy 

PRO ŠKOLY A UČITELE

            

ŠIROKÁ NABÍDKA

Máme pro Vás

okolo 180 nakladatelství

         

RYCHLE DODÁNÍ

Objednávky zpracujeme

v nejkratší možné době

       

NÁHRADNÍ PLNĚNÍ

Jsme přímým poskytovatelem

NP v plné výši ZDARMA