Čítanka 2.ročník vhodná pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Popis
Formát: A4
Vazba: V4
Vhodná i pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především pro žáky se specifickou poruchou učení, dyslexií a dysortografií.
Rozšířená verze Čítanky pro 2. ročník má mnohostranné využití a práci s ní doporučujeme:
• všem žákům 2. ročníků pro rozvíjení jejich čtenářských dovedností
• žákům se specifi ckou poruchou učení, především s obtížemi ve čtení bez výrazných kognitivních deficitů, a to pro usnadnění jejich integrace v běžné třídě
• vyučujícím 2. ročníků, kteří mají ve své třídě žáky s obtížemi ve čtení bez výrazných kognitivních deficitů
• vyučujícím jako materiál do hodin tzv. intervence, a to za účelem doučování
• rodičům a učitelům, kteří chtějí s dětmi stimulačně pracovat
Tato čítanka je rozšířena o béžové pruhy po stranách a v dolní části stránek, kde jsou zařazeny úkoly, které se zaměřují zejména na:
• rozvoj čtenářských dovedností
• zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování
• zpevnění percepce sluchové (zpevnění analýzy a syntézy; rytmizace)
• zpevnění percepce zrakové, procvičování očních pohybů a procvičování zrakového rozpětí
• jistotu v pravolevé orientaci a v prostorové orientaci
• rozšíření znalostí
• posílení logického myšlení a paměti
Modrou barvou jsou po stranách uvedeny výpisky z obsahů, fialovou barvou pak otázky, jejichž zodpovězení nahrazuje výpisky z obsahů.
Zelenou barvou jsou psány doplňující a vysvětlující informace (včetně případné zvláštní výslovnosti) a označena slova v textu, kterých se týkají.
Červenou barvou jsou v textu označena slova, u nichž je po straně kurzívou uvedena správná výslovnost.
Černou barvou jsou doplněny další úkoly a otázky k ukázkám.
V některých textech naznačují správné slabikování slov tučně zvýrazněné slabiky.
Specifikace
Váha | 0.54 kg | |
ROČNÍK | ZŠ 2. ROČNÍK | |
Autor | Lenka Bičanová, Lucie Dymáčková, Miluše Jirušková |