Barevné hranoly pro matematiku
Popis
** rozlišování barev
** zraková paměť
** zrakové rozlišování (co do řady hranolů nepatří, vytvořit stejnou sestavu podle předlohy apod.)
** dokončování započatých řad (analogie), doplňování chybějících prvků do řad aj. (rozvoj logického myšlení)
** orientace v prostoru (využití jako stavebnice – s předlohou, bez předlohy)
** porovnávání velikosti (kratší – delší - stejně dlouhý - nejdelší ¬- nejkratší, nižší – vyšší – nejvyšší - nejnižší), řazení podle velikosti
** porozumění pojmům vpředu, vzadu, vedle, hned před, hned za, uprostřed, naproti, nad, pod, vlevo, vpravo, šikmo, rovně, blíž, dál…
** porovnávání množství (více – méně – stejně – nejvíce - nejméně)
** počítání po jedné
** skládání hranolů (pod jeden dlouhý poskládat jiné hranoly v různých variantách tak, aby jejich společná délka byla shodná s dlouhým hranolem – lze použít dva i více hranolů)
** rozvoj kreativity (využívání hranolů k tvorbě obrazců, „staveb“ podle vlastní fantazie)
Pro školní děti:
** přiřazování hranolů k odpovídající číslici
** rozklady čísel (viz výše – skládání hranolů – děti ale navíc vyjadřují číslicemi a zapisují příslušné rozklady)
** počítání (sčítání, odčítání, násobení, dělení – i se zbytkem)
** přiloženou šablonu lze využít k vyvozování délky jednotlivých hranolů a k orientaci na číselné ose
Použité materiály jsou zdravotně nezávadné. U předškolních dětí je nutné využívat hranoly pouze pod dohledem dospělé osoby (nebezpečí spolknutí).
Specifikace
Váha | 0.929 kg | |
ROČNÍK | SPECIÁLNÍ ŠKOLY | |
Autor | Drahomíra Jucovičová |
S tímto zbožím kupují

Co mám umět z matematiky 2.ročník

Učíme se česky 2 - učebnice českého jazyka pro cizince

Co mám umět z matematiky 1.ročník

Procvičujeme Matematiku 1 - pracovní sešit pro 1.ročník ZŠ

Sčítání a odčítání do 100 - /16 karet,128 příkladů…

Učíme se česky 1 - jazykový kurs českého jazyka pro cizince
