CD karty a šablony pro činnostní učení M 6 - Smart Notebook

CD karty a šablony pro činnostní učení M 6 - Smart Notebook
Kód: 38-601-1
Autor: Michaela Votípková, Marie Randáčková
Kategorie: Matematika
Vaše cena:235,00 Kč
194,21 Kč bez DPH

NAPIŠTE NÁM

Slouží pro dotazy, informace, textovou objednávku, nacenění pro školy/učitele


PARTNEŘI AKCÍ 

(s námi lze získat všechny bonusové materiály)

VČETNĚ INTERAKTIVIT NA 1 ROK ZDARMA - více info zde


VÍCE O NÁHRANÍM PLNĚNÍ ŠKOLÁM - KLIKNI

+ Doprava zdarma, množstevní slevy


Jak zde nejlépe vyhledat zboží?

v poli HLEDAT zadejte ISBN (bez mezer a pomlček), EAN

či naše katalogové číslo


Všeobecné sdělení:

při nákupu nad 3.000,- Kč - POŠTOVNÉ ZDARMA (neplatí pro knihkupce)

 

Osobní odběr na 7 prodejnách v ČR - ZDARMA

 

PRO ŠKOLY: PŘI SPOLUPRÁCI - DOPRAVA NA ŠKOLU ZDARMA


Fotky: Ilustrativní fotky Finalní ceny se mohou lišit I RECENZE ZÁKANÍKŮ

Popis

Formát: CD

Přípravy pro interaktivní tabule v programu Smart Notebook se souborem Karty a šablony pro činnostní učení matematice v 6. ročníku.

Karty a šablony pro činnostní učení matematice jsou souborem pomůcek sestaveným na základě mnohaleté praktické zkušenosti.

Interaktivní přípravy na CD umožnují efektivní a moderní procvičování učiva a aktivní zapojení všech žáků do výuky

CD Karty a šablony pro činnostní učení M 6 - Smart Pomůcka obsahuje stejné postupy, jaké jsou obsahem pomůcky „Pracovní karty a šablony pro činnostní učení M v 6. ročníku“ převedené do Programu SMART. Propojení CD a tištěné pomůcky karty a šablony ve výuce umožňuje vysoce efektivní a skutečně interaktivní využití interaktivní tabule. Jak takové učení vypadá?

1) Všem žákům rozdáte vybraný postup z tištěné pomůcky Pracovní Karty a šablony.

2) Otevřete CD a na interaktivní tabuli spustíte obdobný vybraný postup.

3) Interaktivní tabule poslouží jako nástroj pro motivaci a jako názor toho, co všechno mohou žáci dělat na lavici s vybranou tištěnou pomůckou.

4) Žáci s pomocí tištěné pomůcky plní na lavici svým vlastním způsobem (analogicky) stejný úkol jako je zadaný na interaktivní tabuli.

5) Učitel, jeden nebo více žáků pak mohou pracovat na interaktivní tabuli. Interaktivní tabule tak poslouží pro zpětnou vazbu, práci s chybou nebo sebehodnocení.

Při tomto učení je každý žák stále aktivně zapojen do výuky, a to minimálně třemi smysly. Průběžně dochází k individuálnímu objevování zákonitostí a vyvozování závěrů, diskuzi o pozorovaném, hledání různých variant řešení, vyjadřování názorů atp. Každý žák má možnost opakovaně prožívat ve výuce úspěch.

Interaktivní tabule zde tedy slouží především jako nástroj pro motivaci, názor, zpětnou vazbu, práci s chybou a sebehodnocení. Takovou výuku považujeme za skutečně interaktivní. Pouhou práci jednoho nebo i několika žáků u interaktivní tabule, kdy zbývající žáci pouze sledují, nebo zapisují, co se u tabule děje, nepovažujeme za efektivní.

Specifikace

Váha 0.01 kg
ROČNÍK ZŠ 6. ROČNÍK
Autor Michaela Votípková, Marie Randáčková

 

SLEVY

Množstevní slevy 

PRO ŠKOLY A UČITELE

            

ŠIROKÁ NABÍDKA

Máme pro Vás

okolo 180 nakladatelství

         

RYCHLE DODÁNÍ

Objednávky zpracujeme

v nejkratší možné době

       

NÁHRADNÍ PLNĚNÍ

Jsme přímým poskytovatelem

NP v plné výši ZDARMA