Sociologie žurnalistiky

Kód: 16-870
Produktové číslo: 9788071788409
Nakladatelství: PORTÁL
Autor: Brian McNair
Kategorie: OSTATNÍ PRODUKCE
Vaše cena:270,00 Kč
245,45 Kč bez DPH

Finální ceny se mohou lišit.

Popis

Počet stran: 184 Vazba: brožovaná Překladatel: Hana Loupová Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, hospodářství zemí i soukromému životu politiků a mediálně zajímavých osobností. Text analyzuje, jak vzájemný vliv žurnalistů a lidí, kteří mají rozhodující moc, může ovlivňovat vývoj žurnalistického jazyka a strategie novinářů. Výklad je doplněn přehlednými tabulkami a schématy, jednotlivé kapitoly jsou zakončeny krátkým shrnutím. Předností knihy je i její stručnost a srozumitelnost. Je určena studentům žurnalistiky, mediálních studií a sociologie a také čtenářům, kteří se zajímají o nejnovější tendence oboru, tedy politikům, novinářům, pracovníkům v marketingu a v reklamě.

Specifikace

ROČNÍK OSTATNÍ
Autor Brian McNair
card_giftcard
Dárkové poukazy

 

store
Široká nabídka

 

schedule
Rychlé dodání

 

attach_money
Náhradní plnění