Marketing (Základy marketingu) - učebnice učitele

Marketing (Základy marketingu) - učebnice učitele
Kód: 149-55
Produktové číslo: 9788074020025
Nakladatelství: COMPUTER MEDIA
Autor: Marek Moudrý
Vaše cena:380,00 Kč
380,00 Kč bez DPH

NAPIŠTE NÁM

Slouží pro dotazy, informace, textovou objednávku, nacenění pro školy/učitele


PARTNEŘI AKCÍ 

(s námi lze získat všechny bonusové materiály)

VČETNĚ INTERAKTIVIT NA 1 ROK ZDARMA - více info zde


VÍCE O NÁHRANÍM PLNĚNÍ ŠKOLÁM - KLIKNI

+ Doprava zdarma, množstevní slevy


Jak zde nejlépe vyhledat zboží?

v poli HLEDAT zadejte ISBN (bez mezer a pomlček), EAN

či naše katalogové číslo


Všeobecné sdělení:

při nákupu nad 3.000,- Kč - POŠTOVNÉ ZDARMA (neplatí pro knihkupce)

 

Osobní odběr na 7 prodejnách v ČR - ZDARMA

 

PRO ŠKOLY: PŘI SPOLUPRÁCI - DOPRAVA NA ŠKOLU ZDARMA


Fotky: Ilustrativní fotky Finalní ceny se mohou lišit I RECENZE ZÁKANÍKŮ

Popis

Formát: A4

Počet stran: 160

Vazba: Brožovaná

Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Marketing lze definovat jako vědu a umění. Proto i samotné pojetí učebnic je zaměřeno na rozvíjení schopností kreativního myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě.

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.

Její struktura vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu.

Učebnice učitele obsahuje:

* přepis učebnice včetně doporučených zápisů

* rozšiřující texty k probírané látce

* příklady včetně řešení

* testy včetně řešení

* netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.

Specifikace

Váha 0.43 kg
ROČNÍK STŘEDNÍ ŠKOLY
Autor Marek Moudrý

 

SLEVY

Množstevní slevy 

PRO ŠKOLY A UČITELE

            

ŠIROKÁ NABÍDKA

Máme pro Vás

okolo 180 nakladatelství

         

RYCHLE DODÁNÍ

Objednávky zpracujeme

v nejkratší možné době

       

NÁHRADNÍ PLNĚNÍ

Jsme přímým poskytovatelem

NP v plné výši ZDARMA